reklama

O čo ženám ide - časť prvá - ´NEPRECHÁDZAJTE CEZ KOĽAJE´

Započal som výskum. Samozrejme jedná sa o mimoriadne seriózny výskum - mám zošit, pero (požičané), biely plášť a veľa pochopenia... Nazval som ho - O čo ženám ide ?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ale naspäť k veci. Určite poznáte také tabuľe s nápisom ´NEPRECHÁDZAJTE CEZ KOĽAJE´. Samozrejme mimoriadne dôležitý oznam. Ale práve tu vidím istú paralelu.

Aplikácia na konkrétne situácie (citované) :

Pre zjednodušenie nebudem písať úvodzovky a podobne a aktérov nazvem nasledovne :

X = Muž

Y = Žena

V kontexte debaty o počasí príde oznam typu A-1.0

Y: Dnes je ozaj krásne, svieti slnko, ale zajtra má byť už škaredo, má pršať...

X: Hm no.

Y: Nepozeral si sa na predpoveď počasia ?

X: Nie.

X: Kurva (vulgarizmus použitý viac menej s pasie ako z nejakého dôvodu)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Y: Čo ?

X: Nič.

Y: Inak vieš že som sa zorišla s AAA.

X: Hm fajn.

Y: Tak ja už idem.

X: Čau.

Y: Ahoj.

A teraz si skúste nahradiť oranžovú vetu oznamom ´NEPRECHÁDZAJTE CEZ KOĽAJE´

Pre jednoduchosť naznačím :

Y: Dnes je ozaj krásne, svieti slnko, ale zajtra ma byť už škaredo, má pršať...

X: Hm no.

Y: Nepozeral si sa na predpoveď počasia ?

X: Nie.

X: Kurva.

Y: Čo ?

X: Nič.

Y: NEPRECHÁDZAJTE CEZ KOĽAJE.

X: Hm fajn.

Y: Tak ja už idem.

X: Čau.

Y: Ahoj.

Tak čo vy na to máte pocit že by sa pre Vás zmenil účel konverzácie keby sú tieto dve vety vymenené ?

nový aktér - P = počítač

Debata o škole - situácia typu A-1.1

Y: Počuj prosím ťa, ten projekt čo máme robiť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

X: No.

Y: Máš prosím ťa tú tabuľku už spravenú ?

X: Ano.

Y: Dáš mi to ?

X: Daj USBčko.

P: Načítava USB a kopíruje dokument.

Y: Už to je ?

X: Nie.

Y: Inak vieš že som s BBB ?

X: Ehm.

Y: Už to je nahrané ?

X: Nie.

X: Už.

Y: Ďakujéééééém.

X: No.

Zase si nahradte oranžovú vetu oznamom ´NEPRECHÁDZAJTE CEZ KOĽAJE´.

Y: Počuj prosím ťa, ten projekt čo máme robiť...

X: No.

Y: Máš prosím ťa tú tabuľku už spravenú ?

X: Ano.

Y: Dáš mi to ?

X: Daj USBčko.

P: Načítava USB a kopíruje dokument.

Y: Už to je ?

X: Nie.

Y: NEPRECHÁDZAJTE CEZ KOĽAJE

X: Ehm.

Y: Už to je nahrané ?

X: Nie.

X: Už.

Y: Ďakujéééééém.

X: No.

Dva prípady štúdie jednoznačne ukázali je so 100% určitosťou ženám o nič nejde a že to čo hovoria je ozaj asi tak potebné ako citovaný oznam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toľko na začiatok, výskum samozrejme pokračuje naďaľej a o výsledkoch budem informovať a taktiež uvítam Vaše pripomenienky.

Pekny ďeň

Martin Križka

Martin Križka

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V podstate nikto, iba ďalší bloger na serveri od ktorého si kde tu niekto niečo prečíta. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu