reklama

Liečenie príznakov ?!

Zima je na ceste a nás zase začnú napádať rôzne veci ktoré nie je vidiet ale sú tu ! Znova nečakajte nič mimoriadne. Ani láska ani šťasie ani obdobné stupidity :) Obyčajné baktérie a vírusy !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

To že budeme znova čeliť náporu rád ako zaručene predísť nádche, prechladnutiu, či prípadne chrípke z rôznych zdrojov ako sú nemenované servery prípadne fakt že super časopisy ktorých obálka sa leskne viac ako zrkadlo. Dozvieme sa aj to že pani X.Y. každé ráno stojí 17 sekúnd na hlave a to skutočne pomáha predchádzať akémukolvek onemocneniu. Veď ona nebola chorá už pol roka ! Ale presne 17 ! Lebo inak to má opačné následky... Mám taký pocit že pani má pokazené stopky ?!

Fajn, ale odbočil som od témy. Teda, možno ani nie ale predsa. My (normálni) obyčajní ludia ktorí ráno radšej zostaneme o tých 17 sekúnd vo vyhriatej posteli dlhšie sa môžeme chrániť obliekaním alebo následne liekmi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Konečne sa dostanem k tomu čo som chcel. Už pár krát som si vypočul z televízie niekolko reklám o sile produktov rôznych firiem orientujúcich sa na liečivá a boj proti týmto chorobám. Pekné animácie svalnatého bojovníka za imunitu proti milionom zubatých a škaredých baktérií ktoré nemajú ani najmenšiu šancu. Síce mi to jemne pripomína reklamu na prostriedky určené na čistenie toalety ktorá ide okamžite po tejto na liečivá. V hlave mám istú paralelu ale rozmýšlam, že liať nejaký farebný voňavý humus do hrdla a hádzať tabletky do záchoda by asi nebol zrovna najlepsí nápad.

Čo ma zarazilo : 

Náš produkt XYZ spolahlivo odstráni všetky príznaky choroby.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečítajte si to znova.

Už ?

Nezdá sa Vám to trošku divné ? Čo to odstráni ? Príznaky ? Ja teda doktor nie som ani nejako neplánujem ním byť ale...

Načo mi ten liek odstráni príznaky ? Veď ja chcem aby ma to vyliečilo a nielen odstránilo príznaky !

Ako si to mám teraz vysvetliť ? To akože nebudem smrkať ale hrdlo ma boleť bude ? Alebo naopak ? Či budem mať horúčku ale inak mi prakticky nič nebude ? Fu, no...

Nič viac teda k tomu z mojej strany, iba Vám zaželať pekný deň a ak sa niekto odváži mi to vysvetliť prosím a vopred ďakujem !

Martin Križka

Martin Križka

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V podstate nikto, iba ďalší bloger na serveri od ktorého si kde tu niekto niečo prečíta. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu